Tijdens de ALV eind oktober 2016 kwam het verzoek tot het houden van een
Deventer Stadswandeling onder leiding van een gids
Komend winterseizoen kan dat door een medewerker van VVV Deventer (zitten nu in de Penninckshoek en niet meer in de Waag) De gids is niet meer Henk v Baalen, dus het wordt geen: "herhaling van het voorafgaande".
We kunnen daarbij kiezen uit een rondwandeling van 1 uur of 1,5 uur en ook de startlocatie is vrij te kiezen, maar ik denk dat Penninckshoek wel een goed vertrekpunt is.
Per gids kunnen er maximaal 20 personen mee en de 1,5 uur toer kost € 72,00 plus € 5,00 voor de boeking.
De 1 uur toer kost € 48,00 plus de boeking (kunnen we aan denken bij onvoldoende deelname)
Voor € 5,00 pp komen we dan uit voor de 1,5 uur toer als we met tenminste 16 personen zijn.
In principe is elke dag van de week mogelijk evenals het begintijdstip, maar als we dat ergens begin januari houden dan denk ik dat we niet veel later dan 14:00 uur moeten beginnen.
Graag zie ik langs deze weg jullie aanmeldingen alsmede voorkeur voor de weekdag tegemoet, (mag ook op 0653269308) opdat ik een afspraak met een gids van VVV-Deventer kan maken.
Jaap van den Berge