Hallo allemaal,
Een tijdje terug heb ik in de Facebook groep de Motorrijder een vraag gesteld wie er ervaring heeft met het gebruik van Tyre protection in de band. Dit omdat ik een andere motor krijg die is voorzien van banden met een binnenband vanwege gespaakte wielen. Hierbij is het niet mogelijk om de band te repareren dmv een prop.Dit heeft er toe geleid dat er hierover een levende discussie is ontstaan over de voors en tegens van dit product. Nou blijken er een heleboel onzin verhalen de ronde te gaan over dit product. Zoals dat het de velgen zou aantasten enz. Nu heeft de producent van Ride on Tyre protection een fantastische actie opgezet om voor eens en altijd af te zijn van deze discussie. De tegens kwamen voornamelijk van banden producenten en leveranciers die hiermee bang zijn dat ze minder banden zullen gaan verkopen.
Ride on stelt maar liefst 200 motorrijders in de gelegenheid om dit product GRATIS uit te proberen in ruil voor je bevindingen. Eventuele gevolgschade( aantasting van de velg door dit product) is voor rekening van Ride on.
Ik heb me reeds aangemeld om aan deze test mee te doen. Aanmelden kan via :
test@ride-On.eu . Maar wees er wel snel bij want de groep de Motorrijder heeft erg veel leden en vol is vol.
Ter verduidelijking: ik heb er geen enkel belang noch voordeel bij of jullie wel of niet hieraan mee willen doen!
Tevens is het van belang om te melden dat dit product NIKS te maken heeft met onze adverteerder Ride- on- Motorreizen, die toevallig de zelfde naam hanteert.
Ik zal tegen die tijd, mits ik in aanmerking kom om aan deze test mee te doen, mijn eigen ervaringen over dit product hier melden.
Met vriendelijke groet,
Ronald van der Klooster.